De vraag
Awareness creëren rondom de risico factoren voor het ontwikkelen van hartfalen.
Het resultaat
Middelen en media ingezet 360 graden campagne X leads / … kwantitatief resultaat. Quote klant, korte alinea en als we resultaten hebben.
Data gejat?
Het gaat om de vraag willen we verandering of niet. Of accepteren we het 6je en het bijbehorende gedrag van winst boven kwaliteit Voor de medewerkers moet het duidelijk zijn anders verandert er niks en blijft iedereen het dien zoals het hen uitkomt en zoals zij denken het goed te doen voor van oord (terwijl ze de kwaliteit op dat moment ondermijnen).

Brandmanager bij XS4ALL
Het resultaat
Het gaat om de vraag willen we verandering of niet. Of accepteren we het 6je en het bijbehorende gedrag van winst boven kwaliteit. Voor de medewerkers moet het duidelijk zijn anders verandert er niks en blijft iedereen het dien zoals het hen uitkomt en zoals zij denken het goed te doen voor van oord (terwijl ze de kwaliteit op dat moment ondermijnen).
Deze case draagt bij aan SDG
logo
adres
Sint-Jobsweg 30 U
3024 EJ Rotterdam

Contact

010 478 16 55
info@wijze.nl
new business
paul@wijze.nl
richard@wijze.nl
werken bij
werner@wijze.nl
social media

© All rights reserved

By clicking “Accept All Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site
navigation, analyze site usage, and assist inour marketing efforts.