De vraag
Hoe realiseren we meer bewustzijn rondom de risico factoren voor het ontwikkelen van hartfalen?
De oplossing
Een LinkedIn carrousel van visuals waarin verschillende risico factoren op HF worden uiteengezet. Beginnend met een prikkelende visual en eindigend met een activatie naar een landingspagina met uitgebreide informatie.
Doelgroep
Cardiologen, nefrologen, huisartsen, verpleegkundigen, apothekers.
Looptijd
25 april – 25 mei
Bereik
0
Impressie
0
Frequency
0
Clicks
0
Social posts campagne op LinkedIn

Brandmanager bij AstraZeneca
Het resultaat
Tijdens de hartfalen week gerichte media inzet, op de doelgroepen. Tevens ingezet op het algemene bedrijfsaccount met 2.890.576 volgers.
Deze case draagt bij aan SDG
logo_red
adres
Sint-Jobsweg 30 U
3024 EJ Rotterdam

Contact

010 478 16 55
info@wijze.nl
new business
paul@wijze.nl
richard@wijze.nl
werken bij
werner@wijze.nl
social media

© All rights reserved

By clicking “Accept All Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site
navigation, analyze site usage, and assist inour marketing efforts.